Stronga główna / Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania:

1.     Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt Galmag kupiony u nas możesz oddać do reklamacji w ciągu roku.

2.     Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Galmag ul. Wróblewskiego 39/41, Łódź 94-103

3.     Jak wygląda proces reklamacji?

Prosimy o składanie reklamacji drogą mailową – biuro@galmag.pl lub reklamacje@galmag.pl. W mailu prosimy opisać powód reklamacji, załączyć zdjęcia, określić datę wystąpienia wady, podać nazwę i rozmiar produktu, załączyć dowód zakupu.

4.     Czy muszę odsyłać produkt?

To zależy. Czasami potrzebujemy zweryfikować wadę i wtedy możemy poprosić o odesłanie produktu.

5.     Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.

6.     Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.

7.     Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.

8.     Jakie są minimalne wartości zamówienia?

Nie ma wartości minimalnej zamówienia.

9.     Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Złożone zamówienia do godziny 12.00 zazwyczaj wysyłamy tego samego dnia. Maksymalny czas wysłania zamówienia to dwa dni. Wyjątkiem są buty dielektryczne.

10. Czy mogę zmodyfikować zamówienie po jego złożeniu?

Tak, w tym celu prosimy o bezpośredni kontakt – biuro@galmag.pl

11. Jakie formy dostawy oferujecie?

Kurier.

12. Jaki jest koszt transportu?

19zł netto ryczałtowo, możliwość indywidualnego ustalenia.

13. Czy mogę zamówić produkty z dostawą na inny adres niż siedziba mojej firmy?

Tak, w tym celu prosimy o kontakt – biuro@galmag.pl

14. Czy oferujecie opcję odbioru osobistego?

Tak, zapraszamy do naszej siedziby do Łodzi.

15. Czy oferujecie odroczone terminy płatności?

Tak.

16. Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze?

Tak.

17. Czy macie katalog produktów do pobrania?

Tak. Katalog do pobrania znajduje się na naszej stronie pod linkiem:

18. Co zrobić, jeśli otrzymałem niewłaściwy produkt?

W takim przypadku prosimy o kontakt: reklamacje@galmag.pl

19. Czy mogę reklamować produkt, który został już użyty?

Tak, pod warunkiem wystąpienia wad fabrycznych.

20. Jak mogę zostać Waszym stałym partnerem biznesowym?

Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i współprace biznesowe. Do wszystkich kwestii podchodzimy indywidualnie, więc prosimy o kontakt mailowy: biuro@galmag.pl

21. Czy mogę otrzymać indywidualną ofertę cenową na większe zamówienia?

Tak.

22. W jakich godzinach pracuje biuro?

Od poniedziałku do czwartku 7.30-15.30. W piątki 8.00-15.00

23. Czy mogę umówić się na spotkanie w Waszej siedzibie?

Tak. Jesteśmy zawsze chętni na spotkania na żywo!

24. Czy mogę uzyskać poradę dotyczącą doboru produktów dla mojej firmy?

Oczywiście. Nasi handlowcy chętnie pomogą przy wyborze odpowiedniego produktu.